Login

Lost your password?

Imagini evenimente

 

ETAPELE UNUI EVENIMENT SPEED DATING

 1.  Primul pas il reprezinta inscrierea pe site-ul www.perfectdating.ro

    In meniul principal se intra pe “Inscriere”, se completeaza datele personale (atentie la completarea campurilor obligatorii marcate cu *), se alege un nume de utilizator (“username” ) si o parola (“password”), iar la final se acceseaza butonul “Register” . Daca la incarcarea pozei butonul Upload nu este vizibil pe ecran apasati tasta F5. In urma completarii acestui formular vei primi pe adresa ta de email un mesaj cu username-ul si parola aleasa.  Apoi, in meniul “Evenimente” se acceseaza evenimentul dorit, in functie de categoria de varsta si ziua in care doresti sa participi. La sfarsit, cu un click pe butonul  “Inscriere la eveniment” vei finaliza aceasta etapa. Vei primi ulterior pe adresa ta de email, un mesaj de confirmare a inscrierii la eveniment.

    Deoarece la astfel de evenimente participantii vin cu dorinta de a-si gasi un partener, te rugam sa te inscrii numai daca esti cu adevarat interesat de a cunoaste pe cineva.

    Daca doresti sa-ti vizualizezi/actualizezi profilul, acest lucru este posibil dupa logare cu username si parola si accesarea butonului “Edit My Profile” vizibil in coltul din dreapta sus al ecranului atunci cand mouse-ul tau puncteaza poza ta de profil. In cazul in care butonul “Upload” pentru incarcarea unei fotografii de profil nu este vizibil, accesati tasta F5.   Pentru inscrierea la un nou eveniment vei accesa direct meniul “Evenimente” si vei folosi acelasi username ales la inscrierea pe site. Nu mai este necesar sa intri pe meniul “Inscriere”, intrucat acest lucru se face o singura data, cu ocazia primei participari.

2. Cu doua zile inaintea evenimentului iti vom telefona sau vei primi un mail/SMS prin care iti vom solicita confirmarea participarii tale la evenimentul la care te-ai inscris.

3. Inaintea inceperii evenimentului se va achita taxa de participare, suma in care este inclusa si o bautura de la bar.

4. Intalnirile au loc intr-o locatie centrala, linistita si relaxanta, unde participantii, asezati la mese de 2 persoane, vor purta scurte conversatii pe durata a 8 minute, timp in care isi vor face o prima impresie despre persoana pe care o au in fata.

                                     

 5. La sfarsitul fiecarui interval de 8 minute, organizatorii dau semnalul sonor ( de obicei un clinchet de clopotel ) pentru incheierea intalnirii aflate in desfasurare si trecerea la urmatoarea intalnire ( barbatii se ridica si trec la urmatoarea masa ).

 6. Este in avantajul tau ca, imediat dupa ce o intalnire a luat sfarsit, sa notezi pe formular numele persoanei cu care tocmai ai discutat si daca doresti sau nu sa o reintalnesti. Altfel, la sfarsitul tuturor intalnirilor s-ar putea sa uiti numele participantilor si iti va fi mai greu sa-ti amintesti cele discutate cu fiecare. Asadar, vei trece DA in coloana “Doresc datele de contact ale persoanei”, daca doresti sa revezi persoana respectiva, iar daca nu doresti acest lucru vei trece NU in aceeasi coloana.

7. Informatiile de contact nu pot fi schimbate direct in timpul scurtelor intalniri, tocmai pentru a evita situatiile jenante ale unor eventuale refuzuri directe. Fii sigur ca vei primi de la noi toate datele de contact, daca tu si persoana respectiva rezonati pe aceeasi unda. In fond, scopul nostru este de a crea cat mai multe punti de legatura intre participantii la eveniment, iar tu esti unul dintre ei.

8. La finalul intalnirilor, formularele vor fi inmanate gazdelor evenimentului si ramane la alegerea ta daca doresti sa pleci imediat sau sa ramai sa socializezi cu alti participanti.

9. Formularele vor fi centralizate si in ziua urmatoare evenimentului vei primi datele de contact ale persoanelor pe care ai dorit sa le revezi si care, la randul lor, si-au dorit sa te reintalneasca.

10. De aici inainte tot ce va urma va depinde numai de voi.